Sep 7, 2012

how to falling in love?????

the powbelem is... I dunno how la...
hahahaha..
all my skills are rusty, reput n busuk da...
maybe da x relevant dgn zmn skrg ni....
I want to feel the excitement of love again..
tgk cter cinta pon tutup mata...
ada hati nk bercinta..
nape aku tutup mata cm tgk cter hantu plak??
sbbnye klu aku tgk cter hantu aku bukan setakat tutup mata..
hampir semua deria aku tutup...
aku nmpak sini sana lelaki kacak...
tp bila aku dekat mereka jauh..
bila mereka dekat aku plak yg jauh..
mcm mana ini?????
masalah negarakah ini??
oh, tidak sama sekali!!!
aku bermonolog..
kdg2 aku jalan2 lihat kiri kanan..
hatiku berkata adakah jodoh aku disini??
rsa seperti mencari jarum didalam jerami....
ade juga suara2 sumbang kata aku memilih...
tp aku pon x pasti ape yg aku pilih...
mungkin juga aku belum layak untuk bercinta...
tp aku ska lagu faizal tahir bencinta..
heeeee!
aku rsa x layak bercinta, jika aku belum cukup menyintaiNYA..
cintai Rasulullah SAW, emak n ayah....

P.S. YA ALLAH, aku berserah segalanya kepadaMU YA ALLAH....
ENGKAULAH YANG MAHA PENGASIH LAGI MAHA PENYAYANG..
SEGALA PUJI-PUJIAN ADALAH UNTUKMU...
AMIN..

No comments:

Post a Comment